سفارش تبلیغ
صبا ویژن

آموزش زبان فرانسه در ارومیه

 

آموزش زبان فرانسه در ارومیه

فرانسوی پس از انگلیسی دومین زبان خارجی در جهان است. بسیاری از افراد پس از یادگیری زبان انگلیسی و یا حتی به‌جای آن، زبان فرانسه را می‌آموزند. دلیل آن هم این است که فرانسوی، زبان رسمی 29 کشور است (از جمله فرانسه و کانادا). حتی افرادی که از تونس، سنگال یا سوئیس بازدید می‌کنند هم می‌توانند به خوبی با زبان فرانسه با افراد محلی ارتباط برقرار نمایند.

با آموزش زبان فرانسه در ارومیه می‌توانید به این زبان پرکاربرد و زیبا مسلط شده و برای کسب و درآمد و ارتباطات از آن استفاده کنید. در این مقاله می‌توانید اطلاعات بیشتری را درباره این زبان به دست بیاورید.

 

درباره زبان فرانسه

فرانسوی بدون شک مهم‌ترین زبان رومی در سطح جهانی است. تقریباً 60 میلیون نفر در فرانسه و کورس به این زبان به‌عنوان زبان اول خود صحبت می‌کنند. همچنین بیش از 7.3 میلیون نفر در کانادا، 3.9 میلیون در بلژیک، 1.8 میلیون نفر در کانتون‌های خاص سوئیس، 80000 نفر در موناکو، 100000 در ایتالیا و 1.3 میلیون در ایالات متحده به این زبان حرف می‌زنند. در آفریقا هم بیش از 49 میلیون نفر در کشورهایی مانند بنین، بورکینافاسو، بوروندی، کامرون، توگو و تونس به‌عنوان زبان اول یا دوم به زبان فرانسوی صحبت می‌کنند.

با آموزش زبان فرانسه در ارومیه، می‌توانید با این تعداد عظیم از افراد و همچنین سایر افرادی که این زبان را آموخته‌اند، ارتباط برقرار کنید.

 

تاریخچه زبان فرانسه

قدیمی‌ترین سند شناخته‌شده که به زبان فرانسه نوشته شده است، «سوگندهای استراسبورگ» است که به سال 842 باز می‌گردد. متن مهم بعدی فرانسوی قدیمی، مربوط به سال‌های 880-882 پس از میلاد و بازخوانی سکانسی از «پرودنتیوس» در مورد زندگی سنت اولالیا است.

در طول قرون 12-13، گویش «فرانسین»، یک گویش شمالی مرکزی با ویژگی‌های شمالی، به دلیل نفوذ سیاسی و فرهنگی منطقه ایل دو فرانس و پاریس غالب شد. پیش از آن نورمن و دیگر گویش‌های شمالی، به‌ویژه پیکارد، دارای اعتبار ادبی بودند.

Villers-Cotterêts    در سال 1539 فرانسه را به‌عنوان زبان رسمی، جایگزین لاتین و دیگر گویش‌ها معرفی کرد و این زمان شروع تسلط فرانسوی استاندارد بر دیگر گویش‌ها بود.

در قرن نوزدهم، فرانسوی استاندارد تا حد زیادی جایگزین گویش‌های محلی شد و به‌مرور به جایگاه کنونی آن رسید.

با آموزش زبان فرانسه در ارومیه، می‌توانید گویش بین‌المللی این زبان را بیاموزید.

 

ویژگی‌های زبان فرانسوی

اگر قصد دارید در کلاس‌های آموزش زبان فرانسه در ارومیه شرکت کنید، خوب است کمی درباره ویژگی‌های این زبان بدانید.

مشابه با دیگر زبان‌های رومی، دستور زبان فرانسه، ساده‌شده دستور زبان لاتین است. برخلاف لاتین، در فرانسوی مدرن اسامی، شکل خود را برای نشان‌دادن موارد دستوری مختلف (مانند اسمی، اتهامی، داتیو و غیره) تغییر نمی‌دهند. علاوه‌بر این، -s یا -es هنوز برای جمع بستن در زبان فرانسوی نوشته می‌شوند، اما اغلب در گفتار تلفظ نمی‌شود.

در زبان فرانسه، اسم‌ها به دو جنس مذکر و مؤنث تقسیم می‌شوند. با این حال، برخلاف برخی از زبان‌ها که جنسیت با تغییر خود اسم مشخص می‌شود، در فرانسوی، جنسیت اسم‌ها با انتخاب مقالات همراه (مانند «le» برای مذکر و «la» برای مؤنث) یا صفت‌ها مشخص می‌شوند.

افعال فرانسوی بسته به شخص (اول، دوم یا سوم) و تعدادِ (مفرد یا جمع) فاعل، تغییر شکل می‌دهند. این بدان معنی است که افعال، اشکال مختلفی برای من، تو، او، ما، شما و آن‌ها دارند.

همانند فارسی، برخی از اشکال فعل فرانسوی علی‌رغم اینکه املای یکسانی دارند، هنگام تلفظ، مختلف بیان می‌شوند.به‌عنوان مثال، نشانه اول‌شخص مفرد حال حاضر ("je parle") و سوم‌شخص جمع نشان‌دهنده فعلی ("ils parlent") متفاوت تلفظ می‌شوند، اما ممکن است در نوشتار مشابه به نظر برسند.

با آموزش زبان فرانسه در ارومیه می‌توانید همه این قواعد را به‌خوبی بیاموزید.

 

دلایل محبوبیت زبان فرانسوی

جذابیت جهانی فرانسه به‌عنوان زبان دوم، بیشتر مدیون دستور زبان مدون آن است. اما دلایل زیر هم سبب شده‌اند که این زبان بسیار محبوب شود:

?       تأثیر تاریخی و فرهنگی: فرانسه دارای میراث ادبی و فرهنگی طولانی است که سابقه آن به قرن‌ها پیش می‌رسد. فرهنگ، ادبیات، فلسفه و هنر فرانسه تأثیر عمیقی در سطح جهانی داشته است.

?       دیپلماسی بین‌المللی و نهادها: زبان فرانسه از گذشته زبان دیپلماسی و روابط بین‌الملل بوده است. این زبان یکی از زبان‌های رسمی سازمان‌های بین‌المللی بزرگ مانند سازمان ملل متحد، یونسکو، ناتو و صلیب سرخ بین‌المللی است.

?       آموزش و یادگیری: زبان فرانسه به‌عنوان زبان دوم در بسیاری از کشورهای جهان تدریس می‌شود.

?       جامعه جهانی فرانسوی‌زبان: جمعیت قابل توجهی از فرانسوی‌زبانان در سراسر قاره‌های مختلف، به‌ویژه در آفریقا (به دلیل پیوندهای استعماری تاریخی)، کانادا، و بخش‌هایی از آسیا و کارائیب زندگی می‌کنند. این حضور گسترده، به نفوذ بین‌المللی این زبان کمک می‌کند.

?       زبان ادبیات و رسانه: ادبیات فرانسه در سرتاسر جهان شهرت دارد و فیلم‌ها و موسیقی فرانسوی به دلیل کیفیت هنری و تأثیر فرهنگی آن‌ها مورد توجه هستند.

 

مزایای آموزش زبان فرانسه در ارومیه

آموزش زبان فرانسه در ارومیه دارای مزایای زیر است.

 

?       ارتباطات بین‌المللی: یادگیری زبان فرانسه توانایی‌های ارتباطی در دیپلماسی، تجارت و سفر در کشورها و مناطق فرانسوی‌زبان را افزایش می‌دهد.

?       فرصت‌های شغلی: تسلط به زبان فرانسه می‌تواند درها را به روی فرصت‌های شغلی در شرکت‌های چندملیتی باز کند؛ مخصوصا در بخش‌هایی مانند گردشگری، هتل‌داری و مد.

?       آموزش و پژوهش: زبان فرانسوی زبان آموزشی در دانشگاه‌ها و موسسات معتبر جهان است. آموزش زبان فرانسه در ارومیه می‌تواند به شما کمک کند تا در کشورهای فرانسوی‌زبانو به زبان فرانسه تحصیل کنید.

?       رشد شخصی: یادگیری یک زبان جدید مانند فرانسوی توانایی‌های شناختی را افزایش می‌دهد؛ حافظه را بهبود می‌بخشد و مهارت‌های حل مسئله را افزایش می‌دهد.

?       دروازه زبان‌های دیگر: زبان فرانسه با سایر زبان‌های عاشقانه مانند اسپانیایی، ایتالیایی و پرتغالی شباهت‌هایی دارد. تسلط بر زبان فرانسه می‌تواند روند یادگیری این زبان‌ها را آسان کند.

 

برای آموزش زبان فرانسه در ارومیه می‌توانید از طریق این لینک با ما تماس بگیرید و در کلاس‌های حضوری و مجازی شرکت کنید. همچنین می‌توانید با شماره تلفن‌های ... در ساعات اداری تماس بگیرید.

اگر به دنبال یادگیری و آموزش زبان فرانسوی با روشی جذاب، مؤثر و کاملاً حرفه‌ای هستید، فرصت را از دست ندهید! مجموعه دنیا فرانس به سرپرستی خانم دنیا محسن‌ زاده با بهترین منابع آموزشی و اساتید مجرب، شما را در این مسیر همراهی می‌کند. همین حالا با ما تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری دریافت کنید و فرآیند ثبت‌نام را آغاز نمایید.
                                                                      شماره تماس: 09108428564
همچنین می‌توانید به وب‌سایت ما به آدرس donyafrance.com مراجعه کنید و با خدمات و دوره‌های آموزشی ما آشنا شوید. منتظر شما هستیم تا با هم تجربه‌ای متفاوت از یادگیری زبان فرانسه را رقم بزنیم. تماس بگیرید و اولین قدم را به سوی تسلط بر زبان فرانسه بردارید!